2013/4/15 Enrique Estévez Fernández <keko...@gmail.com>:
> Ola.
>
> Eu non teño nin idea de como se fai dita copia. Non sei como está o
> asunto, a verdade é que non preguntei en mozdev que pasara. A verdade
> é que non teño tempo, estou a outras cousas e xa comentara na lista se
> alguen se quería facer cargo da localizacións dos produtos de Mozilla
> ao galego. Eu ofrecíame a ensinarlle o que sei e a que lle deran o
> relevo, e a ver se el conseguía organizar a forma de traballo e
> conseguir voluntarios que colaboren.

Para facer unha copia de seguridade vas á lista dos arquivos e baixas
todos os ficheiros. Outra opción é poñer esta lista de correo en
mail-archive.org e xa se ocupan eles de copiar todas as mensaxes e
proporcionar unha páxina para remexer nas mensaxes. Isto último
facilita que se indexen as mensaxes nos buscadores, algo que a veces é
útil.

Deica