Bos días Trasno.net,

  Co fin de axudarvos no problema que tedes modifiquei a liña do header dos
arquivos html que causaba o erro. Toquei arquivos html co nome  index,
backup, html_trasnadas, ...

  Tamén descomentei no voso panel o sistema de seguridade que non envía o
código da páxina html cando o código conten riscos de seguridade.

  Agora podedes ver as páxina de termos.

Agardo que isto serva de axuda

Un saúdo e desexo que podades continuar coa publicación da web :)
  Manuel

--
   Manuel Montesinos Miguélez
                        Xaduin - Ingenieria del Software