  From: Leandro Tuttini
  To: puntonet@mug.org.ar
  Sent: Monday, June 08, 2009 12:59 PM
  Subject: [***SPAM*** Score/Req: 06.6/5.0] [puntonet] problemas con
autenticacion en forms en directorio activo y asp.net

        hola,

        C# .NET - Get all Group Names in Activedirectory using C#

http://www.eggheadcafe.com/community/aspnet/2/10074580/get-all-group-names-in-ac.aspx

        ASP.NET How to get List of Groups in Active Directory

http://stackoverflow.com/questions/323536/asp-net-how-to-get-list-of-groups-in-active-directory

        Howto: (Almost) Everything In Active Directory via C#
        http://www.codeproject.com/KB/system/everythingInAD.aspx

        Ahora una consulta lo que necesitas son los grupos o los Organizarion
Unit, o en realidad es lo mismo.

        saludos