To není podle mě možné. Ale jak jsem psal, může být rozdíl nejen 32/64, ale třeba podle počtu procesorů/jader. Např. pokud aplikace zjistí, že máte např. 4 a více jader, funguje procesově, pokud máte jen jedno jádro, tak vláknově. Musí to ale být někde v aplikaci/modulu. OS se podle mě nemůže sám rozhodnout, jak bude aplikace fungovat. Taky jsme problém s procesy/vlákny v Pythonu řešili a věřte, že systém za Vás nic sám v tomhle směru neudělá. Vše řeší aplikační logika, případně aplikační logika spolu s OS, ale nikdy ne OS sám.

T.