Manuruit ambo dan guru2 agamo wakatu ketek islam lah
nan agamo nan mamandang kedepan, karano makin lamo
dunia ko mako tingkat kelahiran akan banyak
padusi,,jadi nanti dunia alah tuo bisa banding 10, 20,
atau 100, jadi kalo indak Poligami sia akan jadi suami
mereka?????  kato2 ikolah nan acok ambo untuak
menjawab kalo ado urang asing nan batanyo baa ko
Poligami di izinkan di ISLAM..
Wassalam

=====
Lautan Sati Rantau Batuah