hehe....sanak Harman,
baa kabanyo kampanye di ibukota..?., da Ad bayangkan tantulah alah rami bana
kiniko.
mudah mudahan se lai tanang indak sampai ado kerusuhan2 nan indak paralu.

kami dirantau siko iyo indak ado nan bakampanye, bahkan mamiliahpun bisa
awak kirim lewat pos, antah baa pulo kalau dikampuang, apo lai bisa juo
dikirim pakai pos..?

memang maliek duo kasus dibawah iko, mambuek semacam mix feeling juo untuak
awak2 nan indak tahu detailnyo. Bisa jadi walau samo2 satu partai namun
sikap anggota2nyo alun tantu samo. Kalau saroman iko paralu juo awak batanyo
kapartai2 nan ikuik kampanye apo visi dan misi partai bisa sajo indak samo
terutama dilevel level nan dibawah.
atau karano postingan da Ad itu diambiak peristiwa satahun nan labiah, bisa
jadi kini alah indak valid lai atau alah ado perubahan...

kalau saroman itu paralu juo awak manuntuik supayo partai2 nan kampanye,
kalau indak bisa menepati janji, indak usahlah mengumbar janji2 dalam
kampanye, kalau iyo partai islam, tantu beliau2 itu tahu janji itu samo jo
hutang, walau baa baa haruih tatap dibaia hutang itu.

marilah awak samo2 maliek, sampai dimaa konsistensi partai2 nan ikuik pemilu
kini, alah sajak jaman saisuak sadonyo mangicek berantas korupsi, kkn dlsb.
mudah mudahan kini janji itu bisa jadi kenyataan, indak cuma tinggal slogan
tanpa makna.

wassalam
da Ad

nb. kalau ado pendukung PAN disiko, mulailah mamposting berita2 dari PAN,
kini alah saatnyo awak maliek fair play dalam era reformasi iko, bia bisa
pulo awak mancaliak kasadonyo dan beko awak piliah nan paliang elok dari
kasodonyo nan elok. good luck.