Assalamu'alaikum wr.wb.,

Tarimo kasih mak Haji Zul,
Yang dimaksud waktu kami pai mancari kambiang ka pasa
taranak tu adolah untuak pambayia dam dek awak
mangarajoan haji tamatuk, atau tamasuak juo dam kalau
ado palanggaran. Iko nan dijalehkan dek ustad kami
katiko itu nan buliah dikarajoan sampai di lua
hari-hari tasyrik salamo awak masih barado disinan.
Dan musti pulo dikarajoan disinan (indak buliah
dikarajoan dikampuang awak sasudah awak pulang).
Sarupo nan mak Zul sabuik an itu bedono jo kurban nan
musti dipotong di hari-hari tasyrik. Baitu rasono.
Sakali lai tarimo kasih banyak.

Wassalamu'alaikum wr.wb.,

Lembang Alam