Assalamu'alaikum wr wb.

Sanak Isna, manga kok tibo-tibo kiniko mamburangsang ka ambo ?, Kalau
indak salah persoalan iko alah lamo indak dibahas lai. Tapi sanak Isna
saurang yang ali-ali mamulai untuak maangkeknyo ka parmukaan milis untuak
dipakacekkan urang banyak.

Ambo jadi batanyo-tanyo apokah karano tulisan sanak Evi pada emailnya yang
baru lalu mangenai alasan yang paling tapek berpoligami, yang manuruik
ambo hampia sarupo dengan usulan ambo yang lalu, mambuek sanak Isna tabik
suga ka ambo? ......sampai-sampai maminta pertanggung jawaban ambo?.

Inyo co iko komah sanak Isna. Usulan ambo ka sanak Isna hanyolah suatu
wacana tantang salah satu caro (ambo ulang lai hanyo salah satu
caro)untuak mangatasi bajibunnyo psk (bukan pks) di Sumbar seperti yang
sanak uncakan di milis iko, bahkan dengan data yang paling baru yang sanak
dapek dari supia taksi katiko pulang ka kampuang. Usulan ambo iko memang
dalam milis yang lalu ditujukan ka sanak Isna, tapi sabananyo gaungnyo
adolah untuak samua padusi yang mampunyoi suami, tamasuak bini ambo yang
tungga babeleng.

Bukankah Sanak Isna tampaknyo sangat-sangat paduli sakali dengan masalah
iko tapi cuman sayangnyo tanpa mau maagiah solusi, hanyo suko
mampakecekkan sajo. ITULAH POKOK PARSOALANNYO, wacana ambo iko parnah juo
ambo kecekkan ka bini ambo yang tungga babeleng tu kalau inyo suko
mampakecekkan kaumnyo yang tatindas/termarginalkan/, tantu dengan maksud
ambo supayo dianya lebih arif dalam berkata-kata dan menganalisa suatu
persoalan tarutamo persoalan kaumnyo.

Dengan alasan-alasan yang ambo kamukokan di ateh apokah ambo iko masih
tamasuak golongan pangikuik rasialisme gender sarupo jo yang sanak Isna
tuduhkan ka ambo? Kalau jawabannyo "iyo" berarti apo yang salamo ko ambo
raso bahwa padusi ko adolah makhluk "egois" manjadi bana, tapi kalau
jawabannyo "indak" berarti sak wasangka ambo tadi manjadi tidak bana.

Wassalam

M. Ismet Ismail