Assalamu'alaikum WW

Manuruik ambo sinetron iko bukan untuak mampaliekkan budaya minang nan
sabananyo , cuma suatu sinetron yang mecoba mengangkat sedikit fenomena
tentang adat minangkabau yang konon masih banyak "kawin paksa"-nya dengan
segala tetek-bengek-nya untuk ukuran budaya minang pada masa kini.

bayzewei sekadar untuak pambandiang iko sinetron bisa dipakai.... baraso
banyak nan barubah antah itu dari parangai, pandangan , kebudayaan dan
keadaan kito  dll.
Sabab walaupun iko fiksi tapi hal itu alah atau akan tajadi

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

Mulyadi wrote ...
Kalau mancaliak extranyo iyo malu bana awak mah, si camelia bajamua di
pantai sadang cowoknyo pakai sirawa ".." sajonyo, itu hanyo liek dari
sakileh caritonyo, tapi kalau mancaliak bana caritonyo dari awal sampai
akhia mungkin bisa tabaeh tv awak mach",
katanyo cerito iko rencananyo akan memperlihat kan budayo minang yg
sasungguah nyo, tanyato..."..." lihat sandirilah.mulyadi....