Dear Glenn,

Ambo porowaikan jawaban manganai  Yayasan Citra Mandiri dari salah saurang
anggota lapau  (Rantaunet) kito. Ambo cc kan pulo ka Rangkayo "Anida
Krisstini" <[EMAIL PROTECTED]> dari Padang tu bana nan baru masuak jadi
anggota Lapau ko. Barangkali baliau dapek manambahkan ifnormasi nanti ka
Angku Glenn.

How's what Glenn. Can you understand Minangkabau? Well, at least the
following message is in Indonsian. Good luck.

Salam,
Sjamsir Sjarif