Assalamu'alaikum WW|

Cubo ambo maliek dengan caro pandang ambo saketek...
Ambo babaliak ka balakang... di wakatu sabalun Pemilu kapatang.. wakatu
kampanye-kampanye...ambo bandiang-bandiangkan calon-calon presiden dari
partai-partai nan ado.. ,supayo ketek diantaro partai nan arahnyo ka Islam

Buya Didin H dari Partai Keadilan
Bang Yusril IM dari PBB
Gus Dur dari PKB
Amin Rais dari PAN..

babarapo kali ambo danga dan turuikkan kampanye dari urang-urang itu..
hanyo Amin Rais surang nan selalu picayo diri mangatokan
...'...."insyaAllah" saya siap jadi Presiden RI...' dibandiangkan jo nan
lain nan hanyo manjawab baliku-liku bapolitik dulu ..dan point pantiang dari
kalimatnyo Amin Rais nan jadi point bagi ambo adolah kato
.."insyaAllah"-nyo...
Sahinggo jikok baliau indak jadi presiden tantu Yang Maha Kuaso sajo nan tau
lai ...

Ambo wakatu itu juo heran.. kok partai partai lain dan urang-urang lain PD
untuk mangatokan siap jadi Presiden..eg Sri Bintang P, Syarifuddin H, RO
Tambunan bagai... eh malah Presiden awak kini nan wakatu itu "silent
mode"..dan wakil presiden kini nan kurang PD kali,.. dan kini manjadi RI1
dan RI 2...

So itulah pandangan ambo dalam posisi dari Amin Rais..

Wassaalam

Z Chaniago - Palai Rinuak ..