Ass.Wr.Wb

Sato pulo lah ambo agak sakaki......
Ambo juo satuju jo pandapek angku Duta dan Paduka sutan.....
Awak sasamo islam tuh indak buliah saliang manyalahkan atau mancap suatu
aliran sesat.....
Karano kalau ambo pribadi berkeyakinan, indak ado sakarek pun urang di dunia
ko nan berhak mancap suatu aliran adolah sesat, dan maanggap dirinyo adolah
benar......
Apo dasar pertimbangan ambo....? antaro lain sbb :
Kebenaran nan hakiki tuh bukan lah milik manusia sebagai hamba, tapi milik
Allah sang Pencipta.....artinyo bukan hak kito manusia yang bisa menentukan
apokah suatu kaum sesat atau akulah yang benar.....tapi Hak Allah yang
menentukan, siapo yang dianggap-Nya benar dan siapo yang dianggap-Nya
salah.....dan juo bukan Hak manusia untuak mangatokan seseorang itu berdosa
atau tidak, seseorang itu berfahala atau tidak, seseorang itu di ampuni
dosanya atau tidak......
Kenapa.....? karena kita manusia hanyalah makluk ciptaan tuhan, yang tidak
mengetahui apakah yang kita lakukan sudah benar atau bukan, kita hanya bisa
berusaha untuk mencari kebenaran dengan berpedoman pada Al-Quran dan Hadis
Nabi....
Kalau pernah sajo sanak-2 mandanga kisah Nabi Muhammad yang mendapat teguran
dari Allah melalui Jibril, dimana seorang manusia yang menangis dan meminta
pendapat kepada beliau tentang kesalahannya tidak terampuni dosanya lagi dan
di usir oleh Nabi dari rumahnya dimana kesalahan orang itu adalah memperkosa
mayat perempuan cantik yang telah di kubur.
Mako sarupo itu pulolah gambaran nan ambo sabuikkan di ateh, cubo bayangkan
seorang Nabi sajo tidak berhak untuak menentukan seseorang itu akan di
ampuni dosonyo dek tuhan atau indak, apolai awak ko kalene-kalene sajo
kasadonyo kalau di bandiang baginda Nabi Muhammad SAW......

Lagian sesamo islam, sabaiknya awak mancari persamaan, indak usah di bahas
perbedaan....karano itu akan mamacah balah awak sasamo islam, dan urang
kafia akan galak mancimeeh awak......

Jadi baa caronyo tuh......yang mano nan ka diikuti.....?
Ikuti sajo lah yang sasuai jo keyakinan yang sanak-2 miliki, yang kiro-2
indak bertentangan jo hati nurani masiang-masiang...
Dan mamintalah jo Tuhan agar diagiah petunjuk ke jalan yang benar dan di
ridhai Allah.....
Sarupo nan biaso awak ucapkan dalam surat Al-Fatihah......

Sagitu sajo dari ambo nyo, kala ado nan salah tolong di koreksi....

Wassallam,