Assalamu'alaikum ww.
Kito indak usah malu dan kareh kapalo untuk mengakui suatu kebenaran. Kebenaran itu bisa datang dari mana saja dan itu untuak mengakuinyo indak manjatuahkan harago diri pang bagai do.
Kalau pang masih indak bisa manarimo, cubo tanyo kah hati nurani. hati nurani indak pernah bohong. Disitu tersimpan segala kebaikan, kejujuran dan ketulusan (pokoknyo nan baik-baik tasimpan disinan).

Wassalam

J4p@ng

panggugek panggugek wrote:

Kalau saja ditunjukkan kata atau ungkapan yang kurang baik, tentunya akan bisa saya tanggapi dan instropeksi diri. Lagian apa kata yang digunakan barangkali hanya tidak baik bagi segelintir orang.  Pang
 >From: "Henri Alia Putra" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Re: Untuak Panggugek -->RE: [RantauNet] Si Pejantan yang Angkuh
>Date: Wed, 20 Feb 2002 23:18:28 -0800 (Pacific Standard Time)
>
>Assalamu'alaikum ww
>Sanak Panggugek, iko bukannyo bara urang nan indak sanang jo bahaso sanak
>akan tetapi kito disiko duduak basamo dalam sabuah forum (lapau kecek urang
>awak),
>nah kalau cando itu mungkin nan duduak disiko ado mamak kito, kakak kito
>apak, ransanak sabayo, atau adiak adiak
> [...]

Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail. Click Here
RantauNet http://www.rantaunet.com Isikan data keanggotaan anda di http://www.rantaunet.com/register.php3 =============================================== Mendaftar atau berhenti menerima RantauNet Mailing List di http://www.rantaunet.com/subscribe.php3 ATAU Kirimkan email Ke/To: [EMAIL PROTECTED] Isi email/Messages, ketik pada baris/kolom pertama: -mendaftar--> subscribe rantau-net [email_anda] -berhenti----> unsubscribe rantau-net [email_anda] Keterangan: [email_anda] = isikan alamat email anda tanpa tanda kurung ===============================================

Kirim email ke