From: Rina Karin [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Tuesday, April 16, 2002 9:28 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [RantauNet] Wanita Mesir melahirkan...

W'salam,

Tak pernah pula saya dengar "Rumah Sakit Korban Lelaki", masih dipanggil
Rumah Sakit Bersalin atau Hospital Bersalin. Seperti pengalaman ibu rahima
di mesir, ia juga berlaku di M'sia.
Seperti yang kita maklum, M'sia terdiri daripada 3 kaum majoriti iaitu
Melayu, Cina dan India. Waktu melahirkan, Orang Cina akan terjerit-jerit dan
yang paling kuat menjerit adalah orang india. Mereka akan menyumpah-nyumpah
dalam bahasa ibunda masing dan berbeza dengan melayu yang rata-ratanya
berugama islam yang keadaannya sama seperti yang ibu rahima ceritakan
seperti orang Indonesia di Mesir.

Rina