Ass. Ww

Pak Boes, baa mangko tibo-tibo sajo ka pai, kama ko, kok iyo pai jan lupo manjanguak kami baliak yo, silau-silau juo kami nan masih disiko.

O iyo, kok ado talantak kanaiak tasinguang katurun, dibari maaf ambo, disampiang itu dek awak ka mamasuki bulan suci Ramadhan, maaf dipabanyak. Sabalunnyo kesalahan pak Boes alah dimaafkan.

Wass. Ww
Darul