Sent: Friday, November 15, 2002 9:07 PM
Subject: Re: [RantauNet.Com] : Mutiara

Kecantikan Sejati.

>....Mereka mati-matian membentuk dan mengolesi setiap anggota tubuhnya dengan bahan kosmetika. Benarkah >dengan demikian mereka menjadi cantik? Tidak, tetapi malah sebaliknya. Bibir basah yang diolesi lipstik merah >menyala adalah seperti anjing yang baru menjilat darah mengalir..........
>Kuku yang dicat merah, seperti kuku binatang pemakan daging yang tercelup oleh darah binatang mangsanya. ......
Assalamualaikum ww.

manarik juo mambaco postingan dari Ibu Arlinda........sato lo ambo senek .......

ambo bukanlah urang nan ahli dalam bidang agamo....tapi wakatu ambo mambaco bagian nan ambo saratokan di ateh...ambo jadi bapikia, apokoh dalam menyampaikan suatu kebenaran kito paralu manyampaikan perumpamaan nan sangaik kasa dan sangaik manusuak perasaan urang atau kelompok nan di tuju. satau ambo kalo di agamo awak, anjiang adolah binatang nan paliang randah derajatnyo....samo jo babi. Apo Nabi Muhammad SAW. pernah manganjurkan umatnyo berdakwah sarupo itu?

Rasonyo kalo caro penyampaiannyo sarupo itu kamungkinan nan tajadi malah sabaliaknyo....bukannyo akan menyentuh hati...tapi malah akan mambuek urang naiak darah dan akan manimbuakan antipati ....dan kamungkinan juo ado kelompok nan akan manganggap bahaso islam tu adolah agamo nan kasa, sahinggo akan marusak citra islam itu sendiri. Di sampiang itu, apo hal tasabuik bukan suatu "DOSA" bagi si-pendakwah karano alah manyakiti hati urang lain nan saagamo, karano banyak urang islam nan pakai lipstik..atau kasado padusi nan pakai lipstik bukanlah muslim?.....kanapo kito indak manggunokan kato-kato atau perumpamaan nan aluih, nan akan manyantuah parasaan ...why??????

salam,
and

Kirim email ke