-----Original Message-----
From: Nafris

Yth, Dunsanak Uda Irdam Syah.

Alah tarang juo nampaknyo carito untuak melestarikan Ngalau Kamang Ko, mungkin Uda bisa maa agiah informasi keberadaan Perkumpulan Pencinta Goa koo.
Soal keutuhan Stalaktit jo Stalaknit kiniko yang ambo caliak masih di sakitar muluik goa ko, ambo hampia satiok taun ka kamang ko dari 5 taun kabalakang...yo ibo hati mancaliak bantuaknyo kalau kito bandiangkan jo 10 tahun yang lalu...dulu jalan nak masuak ka dalam goa ko ado janjang yang alah disemen dan kini ko antah kamaa segalo semen, lampu, batu tampek bapijak dan lain sebagainyo, tagalincia saketek bisa-bisa kito masuak jurang yg ado dalam ngalau tuu..

tk
Nafris Chaniago
Rang Lintau Di Tajung Enim - SUMSEL
From: Irdam Syah [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Stalakmit jo stalaktit ko marupokan hasil proses geologi, yaitu abrasi/pengikisan
batu kapua dek tetesan aia salamo ribuan/jutaan tahun. Jadi balain sakali dengan
proses pambantukan batu karang di lauik nan memang tumbuah dari biota nan
ado di lauik.
Jadi sakali inyo hancua yo abih tandeh barang tu... Mudah2an nan hancua tu nan
talatak di bagian mukonyo sajo, tapi nan jauah di dalam guo mudah2an masih banyak
nan utuh...
Kalau ndak salah ado perkumpulan pencinta gua, mungkin bisa dikadukan ka situ
sahinggo ado aksi penyelamatannyo sabalun hancua kasadoannyo.

salam - tg

Kirim email ke