Server mailing list RantauNet berjalan atas sumbangan para anggota, simpatisan dan
semua pihak yang bersedia membantu. Ingin menyumbang silahkan klik:
http://www.rantaunet.com/sumbangan.php

Assalamu'alaikum WW

..Uni C ataupun Pak ZUl...eh Mak Zul Van Denpasar....., kalau Uni C dan Mak Zul ... sajujurnyo ambo juo sempat mempertanyakan urutan kato tsb...namun sang narasumber bisa maagiah 'bukti'

memang nan ambo mungkasuik ucapan si wali (ayah kanduang) kapado si calon suami

nan biaso didanga  memang ....
"Saya nikahkan engkau .. dst-dst "

.....si Onky juga ngomong gitu di Kecil-kecil jadi manten......cubo bandiangkan dengan

" Saya nikahkan dengan engkau...dst-dst"

kalau bahasa slank-nyo kiro kiro coiko..
nan partamo  "Den agiahkan waang.....dst dst

sadang nan kaduo "Den agiahkan 'ka' waang ...dst dst

kalau diliek mungkin samo sajo...tetapi kalau ditelaah aratinyo kan babedo.... nan pertamo labiah 'manyuruah' si calon suami......namun nan kaduo si calon suami labiah pasif

inti nyo adolah sang ayah atau pun siapo sebagai wali....adalah me-nikah-kan anaknya kepada calon suaminya ....bukan ...... menikahkan calon suami kepada anaknya... githu......

akan ambo cari baliak literatur (hadist ataupun ayat) nan dipakai narasumber diskusi tsb ... kalau basuo akan ambo posting sacapeknyo

Ciat lai kalau pangalaman Mak Zul lah bantuak itu kabaa jo lai... nan paralu niaiknyo....
namun pangalaman ambo .... lah duo tigo kali pulo ambo liek urang nikah dengan urutan kato seperti itu dengan duo-tigo urang tuan Kadi ..

Satu lagi... soal arati wali... , baa pulo caronyo manikahkan urang tanpa wali...., salah pengertian Mak Zul disiko...., kalau mamanda manikahkan lansuang anak kanduang mamanda ..aratinyo mamanda adolah wali-nyo......, soal urutan wali iko ,khususnyo di kampuang awak minangkabau tercinta ado juo saketek nan salah kaprah..... yaitu soal urutan mamak dalam hak perwalian nikah....mungkin bisa dibahas di lain waktu

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak -http://photos.yahoo.com/bada_masiak/

Alam Takambang Jadi Guru
From: "Cysca" <[EMAIL PROTECTED]>

Om Z salah tangkep (saya juga baru baca lagi email anda), ini kalimat dari ayah perempuan kepada calon mantu laki.
saya nggak mempermasalahkan jawaban si calon mantu laki.

Soal teks ijab, ternyata ada nih Sabda Rasul-nya :
"Aku kawinkan engkau kepada anak kandungku sesuai perintah Allah, digenggam dengan baik, atau dilepas dengan baik pula, dengan mahar (maskawin) .... tunai !"

kalu saya nyaksikan pernikahan seseorang, ternyata saya nggak pernah denger penggalan kalimat : "digenggam dengan baik, atau dilepas dengan baik pula" padahal ini penting katanya untuk efek psikologis.
mungkin kalu di katolik hampir mirip dengan : ".....for good and for bad, till death do us part"

wah, berarti buat bapak2 yang mau ngelepas anaknya, perlu ada revisi teks nih dari seperti yang biasanya, merujuk kepada Sabda Rasul.

Om Ronald Putra, komentar duong !

"C"