Assalamu'alaikum WW

Sakileh ambo baco di Headline-nyo majalah Fortune baraso Warren Buffet
...orang no 2 ta-kayo didunia akan mambarikan donasi 85% dari jumlah
sahamnyo sakitar 54 billions US$ untuak charity disebar ka saluruah dunia
melalui babarapo fundation....
Salah satu fundation nan manyalurkan donasi tsb adolah Bill and Melinda
Gates Foundation, suatu yayasan terbesar di dunia

Satu pelajaran sajo nan dapek awak ambiak contoh.....
seorang Warren Buffet rasonyo dengan gampang sajo bisa mambuek suatu yayasan
eg: Warren Buffet Fundation... dengan dana nan ..hhhmmmmmm bara tu kalau di
rupiahkan ....
tetapi niaik Warren Buffet adolah manyumbang sahinggo dicarinyo suatu
Fundation nan lah mapan dan sesuai dengan jalan ide sumbangan-nyo....dan itu
Bill and Melinda Gates Foundation

Taruih baa di awak?

Suatu saat awak bisa manyalurkan donasi ka satu tampek nan capable dan
tampek tsb akan maaturnyo sacaro elegan....dengan caro mamakai dan
mamaksimalkan apo-apo nan alah ado kini......
Disiko ado fokus terhadap suatu tujuan
Disiko ado kepercayaan trust
Disiko ado karajo samo
Disiko ado pitihnyo