Assalamualaikum WW.

Pak Syafrudin Bahar.Yth.

Abo saketek babeda pandapek jo Pak Syafrudin Bahar untuek marapekan barisan.
ambo raso bukan manyambunyikan kaminangannyo. tapi mungkin ado alasan
tersendiri masiang2 awakko..

Ambo juo punyo anak tujueh urang Apak jomandenyo asli urang minang, tapi
ambo satuju namo minang. tapi sebagai urang nan bagamo. kembali kaadat
Minang .Adait basandi sarak sarak basandi Kitabullah. bukan Kitabullah
basandi Sariat bukan pulo Kitabulloah basandi Adat.
Intinyo Urang islam dianjurkan barilah namo anak nan Gampang dipanggie dan
gampang di ingek. kemudian namonyo rancak dan punyo arti nan rancak pulo
skaligus Namo adalah Do'a untuk anak yg dibari namo.
Wakatu anak   tarkhir ambo lahie Kamba laki2 kaduonyo kini Kurang labieh 5
(limo) Thn. Kakanyo  13(tigo balaeh) Thn .banamo Rafid nan artinyo Pembela
.dek laienyo Tgl. 3 Mei : ambo kasih namo Tri Meida Rafid.
Nan kamba, harapan ambo ber harab untuek anak ambo : laki kadunyo manjadi
Pemimpin Yg bijaksana. ambo kasih namo Asyam Hmmam : Pemimpin Yg bijak sana
dan kembarannya nan ketek . kok nyamapng Doa' lai dikabulkan Allah , supayo
ndak barabuik kekuasaan ambo bari namo :Hasyam Harist : Wakil Pemimpin yang
bijaksana. dengan harapan satu jadi Pemimpin dan yang satu jadi wakil
Pemimpin. jadi indak paralu berebut kekuasaan. kok nyampang satu partai ndak
paralu pindah Partai. itu Do'a. ndak tahu kalau nanti Sorang jadi Pemimpin
nan sorang Wakil. kato urang kini  nanti bisa juo jadi KKN namonyo.Walloa
huallam bissawab.
Pak Syafrudin jan sampai lo nanti awak urang minang kabau. Nanti minang nyo
hilang tingga kabaunyo.
sabaieknyo awak kambali kadat basandi sarak . sarak basandi kitabullah.
Bangga rasonyo punyo adat urang minang.

Wassalamualikum WW.
Darius Nurdin