Uni Nismah,

ambo caliek peraturan di awak ko dibuek -ko nan taralah eh-
untuak 'mampasulik' rakyat.

contoh: ktp jakarta indak berlaku untuak mambali tanah
didaerah. akibaiknyo, urang bausaho mampunyoi ktp daerah.
bahkan bisa labiah dari 2 jo caro manyogok kantue kelurahan dll.
batue ndak tu? apo kini masi co itu juo ndak? wallahu 'alam

wasslam
boes