Assalamu'alaikum,wr,wb.

Kalau alah macam itu dukuangan dari dunsanak di Muara Enim nan nota bene
adolah daerah Sumatera Selatan dan dunsanak lainnyo di Bumi Sriwijaya nan
bernaung di BMKM (Badan Musyawarah Keluarga Minangkabau) Sumsel, akan ambo
cubo lah untuak manjalani nyo sakamampuan ambo. Sebab ambo ko urang "kuli
pabirik" nan kadang wakatu nyo indak baitu banyak, disampiang itu kepeang
agak sarik pulo kini dek anak2 sadang butuh2nyo untuk pitih pambayie
kuliahnyo di Banduang dan Malaysia sadangkan nan bunsu paralu disadiokan
kepeang untuak persiapan masuak SMA dalam wakatu dakek ko.

Salam untuak dunsanak di PTBA, Muara Enim/Tanjung Enim, kito pado bulan
Agustus nantik akan ado acara "baralek gadang memperingati 40 th BMKM
Sumsel" nan nantiknyo akan di support langsuang dek mamak kito / urang
sumando kito Bpk Gubernur Sumsel Ir.Syahrial Oesman,MM gala Sutan Bagindo
Basa nan Kayo.

Wassalamualaikum,wr,wb.
HM Dt.MB (50+)
Ketua Bidang Pemuda,Olahraga & Seni BMKM Sumsel