Assalamu'alaikum,wr,wb.

Manuruik ambo, didalam bahaso tulih seperti di SMS maupun di email,
manyingkek kato2 salam seperti nan biaso kito buek, sah2 sajo, sebab kito
berkomunikasi melalui tulisan nan memang disinan ado kesepakatan dan tata
kramanyo, misalnyo indak buliah pakai huruf kapital (huruf gadang), indak
buliah di bold (di tabakan) dan kesepakatan indak tatulih dalam manyingkek
kato salam tadi. Disampiang itu dalam komunikasi tulih SMS dan email,
terkaik "Pulsa", batasan kato2 per sakali SMS, batasan byte sakali kito
mangirim email dan wakatu untuak kito mangetik tulisan tu.

Kecuali dalam bahaso lisan nan kito pakai sehari-hari, indak ka mungkin
kito ucapkan "ass, we er, we be", tantu kito ucapkan langkok.

Jadi manuruik ambo, indak paralu kito jadikan polemik dan perdebatan lah
masalah iko, nan indak rancak tu adolah nan indak maucapkan salam satiok
batamu.

Wassalam,
HM Dt.MB (50+)