Assalamu'alaikum wr wb;

Saketek komentar mengenai raso minang anak2 keturunan Minang bayiek yang
lahie dikampuang maupun di Parantauan,apo lai urang gaeknyo ciek nan
minang.Kabanyakan mereka indak baitu takabek atinyo jo minang,dan cukuik
banyak nan alun parnah pulang kakampuangnyo.Sangat babeso  (berbeda) jo
urang mudo tahun limo puluhan,indak urang minang sajo nan respek, urang
dilua minangpunrespek,bahkan cukuik banyak nan bacito cito balaki urang
minang.Iko bisa difahami karano dekade ampek puluhan dan limopuluhan sangat
banyak urang cadiak pandai jadi tokoh di nusantara.(mintuo ambo karano
dipalakian,indak dapek balaki jo urang awak mako inyo bacito cito baminantu
urang awak,alhamdulillah cito2 nyo tacapai juo ).Namun kini banyak anakmudo2
apolai nan diluar minang agak kurang suko,karano dicap suko manang suranglah
atau cadiak burueklah,apolali dek dikecekkan taimpiek nak diateh ,takuruang
nak dilua.Mungkin karena mereka pai marantau indak dilapeh jo nasihat :mandi
di ilie ilie (urang dulu mandi disungai/kali) bakato dibawah  bawah dan
sebagainya.Urang maanggap bahaso urang minang sangaik
sukuisme.Mungkinmereka inadk tau katiko
M.Natsir jadi Perdana Menteri dalam Republik Indonesia sesudah R I S,dan Mr
Asaat menjadi Menteri Dalam Negeri,Gubernur Sumatra Tengah mereka ganti dari
Mr Nasrun yang urang Minang dengan Ruslan Muljohar djo.Waktu itu tidak ada
protes dari DPRD Sumatra Tengah.(Propinsi Sumatra Tengah terdiri dari
Sumatra Barat,Riau dan Jambi dengan ibukota Bukittinggi.)
Sakitu dulu dari ambo mohon  ma'a talabieh takurang.

Wassalam;

H M