Assalamualaikum w.w. Sanak Hendra Messa,

Ambo satuju panuah jo kasimpulan Sanak. Jadi kapado
sanak kito nan di DKI, hentikanlah ribuik-ribuik soal
pilkada DKI ko. Indak ado manfaatnyo.

Pelokilah talabiah dahulu soal tatanan internal urang
awak nan masih amburadul ko.

Kabakataruihan juo kito saroman ko ?

Wassalam,
Saafroedin Bahar