Di Solok ado tigo radio siaran yaitu Gapilar FM , Citra FM dan Palanta FM .
hampir semua radio siaran tersebut menggunakan bahaso pengantar Betawi dan
setengah Jawa dalam siarannya . Penyiarnya labiah sanang dipanggia Mbak atau
Mas dari pado Uda jo Uni , gejala apakah ini ? Banyak urang urang tuo nan
maramalkan mungkin untuak babarapo tahun kamuko , bahaso minang akan sirna
khususnyo bagi generasi mudo karano dianggap kurang gaul . Untuanglah masih ado
sabuah acara di radio Palanta FM satiok malam dari jam 21.00 s/d 24.00 Wib
dengan judul Minang Maimbau dengan panyiar : Lenggang , Gindo , Bujang dan
Gampo yang acok bagurau diudaro mangunokan bahaso minang logat Solok .

Wassalam : zul amry piliang

Riri - Mairizal Chaidir <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Sulitnya mencari lagu/siaran berbahasa Minang jg saya rasakan waktu bekerja di
Padang thn 84-87. Sehari2pun banyak yang lebih suka "berbahasa jakarta".
Namo nagari Pandai Sikek lah manjadi Pandai Sikat

Tentang orang yg sering mengucapkan okey, i think, ummm - kalau manuruik buku
behavior - banyak kemungkinan penyebabnyo, bukan cuma krn grogi.

Nah kalau nak mandanga siaran minang tanpa okey okey, bisa cubo RRI BOGOR, ado
Bandaro Labiah disitu

Z. Rky. Mulie wrote:
> Okey deh! Next... Okey, Requestnya Ntar Aja
> Mati den, co iko bana, raso di Mall Semanggi wak mandanga radio Padang
> ko, alah tu, matianlah lai," seorang wartawan mengumpat panjang
> pendek, dua malam lalu. Radio Padang memang sudah 'tak di Padang
> lagi'. Kantornya di sini, desah dan dialek penyiarnya jauh di sana ,
> nun serasa di Jakarte.

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows.
Yahoo! Answers - Check it out.
Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, bulan Juni 2008.
Website: http://www.rantaunet.org