Assalammualaikum Wr Wb uda Elthaf dan dunsanak kasadono di Palanta

  Sabalunno hanifah maucapkan tarimo kasi nan indak tahinggo banyakno atas doa
nan dipanjatkan untuak kasalamatan hanifah sekeluarga serta keselamatan umat
manusia umumnya.

  Berkat Doa. Alhamdulillah situasi di kota Bengkulu alah mulai normal.
  Gampo susulan lai indak taraso bana di kota Bengkulu doh.
  Tapi tataok waspada tarutamo untuak rumah nan ratak-ratak.

  Jauh bedono jo gampo tahun 2000 nan lalu.
  Waktu itu duo bulan bumi baguncang taruih, sahinggo indak bisa mambedokan
gampo atau oto batubaro nan lalu. Wargapun salamo gampo dun banyak nan lalok di
tenda.

  Alhamdulillah kini di lingkungan tampek tingga hanifah warga alah  lalok di
rumah (dibagasi atau ruang tamu tapi pintu indak bakunci.).

  Uda Elthaf, anto ba "ibu " bana uda ka hanifah (ipah) ???
  Ndak lasuah taraso doh. Kalau nan ketek ba ibuk ndak baa doh.
  Kalau di tampek karajo, bialah ... memang panggilan resmi mahasiswa...

  Uda Elthaf

  Salam uda alah basampaikan ka Abduh. (mak Ad)
  Tanggal 4 Juni 2000, Mak Ad maninggakan Indonesia manuju Australia.
  Sampai di sinan mak Ad takajuik Bengkulu porak poranda, tamasuak rumah  mak
Ad. Alhamdulillah  rumah nan lantaino bagalombang, rumah agak miring saketek
kabalakang, pavilyun batingkek duo rata jo tanah, berkat gotong rang basamo
bisa diselamatkan. Bia aman rumah dun kami suruahsen tukang manungguno sampai
kini.

  Antah baa lo, katiko mak Ad pulang duluan surang, tantu tingga jo kami. Eh
mak Ad ndak nio pindah dari lokasi kami tingga sahinggo katiko rumah di subalah
di lego, langsuang diambiakno. Rumahdun kini agak rusak dek gampo, tapi
tamasuak rusdak ringan. Tapi nan iko iyo manyaksikan bana  kami baa rumah di
hoyak gampo. Ngerriii kalau dikana.

  Oh ya  papa si Reni dun kami panggia mak Joan (Lazuardi). Baliau lamo di
Jeddah. Kini baliau ketua Ikatan Keluarga Sungai Tanang di Jakarta.   Katiko
masih di Jeddah mak Joan lai dakek di jari. Sajak pansiun dan pulang ka Jakarta
... iyo agak jauah di jari he he he.

  Wass

  Hanifah Damanhuri

"Elthaf (elthaf)" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:      assalaamualaikum wr.wb.,
  Alhamdulillah, kami juo ikuik sadiah dan mamikiakan baa ko keadaan Ibu
hanifah dan keluarga sarato keluarga besar di Bengkulu dengan musibah gempa ko.
Alhamdulillah Ibu hanifah dan keluarga besar lai selamat, semoga Allah SWT
melindungi Ibu hanifah dan keluarga.
  Oh yo, apo adiak nan dimukasuik adolah keluarga Abduh, tolong sampaiakan
ucapan selamat dari ambo kapado Abduh ateh salasainyo S 3 di Australia. semoga
ilmunyo makin bermanfaat bagi negara kito.
  Hari minggu patang ambo di Jkt bacarito lamak jo mamak dari Ibu Hanifah,
yaitu ayahanda dari Ibu Renny, dek carito kampuang Sungai Tanang dan Rantau net
sampai carito kami manyabuik ibu Hanifah jo sanak Abduh. itulah untuangnyo
Rantau net bisa saliang berbagi carito dan dan saliang mandoakan.
  Wasalam,
  Elthaf