Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa baraaktuhu,

Tarimo kasih adiak Deded mampostingkan artikel ko. Ambo bana-bana taharu
mambaconyo.
Kito iyo bana basyukur ka Allah SWT nan masih maagiah kito kasampatan hiduik
sampai datiak iko, sahinggo ado kasampatan untuak maminta maaf kalau ado nan
tasalah, disingajo atau ndak indak disingajo. Disaat ikolah marupakan bulan
nan paliang mulia, yaitu bulan Ramadhan, kito pabanyak do'a kito untuak
saudara-saudara kito nan kurang baruntuang, saudara-saudara kito nan indak
ado makanan nan ka dimakan, supayo di mudahkan jalan kalua untuak mereka
oleh Allah SWT dari kesulitan-kesulitan itu.

Kepedulian kito ka nan indak mampu, kepedulian kito tahadap masaalah kaum
Muslim laiinnyo marupakaon masalah kito umat Islam. Ambo taringek sebuah
hadiith nan diriwayatkan dek Abu Dawuud:

Huzaifah menceritakan bahwa Nabi SAW bersabda:
"Barangsiapa yang tidak menunjukkan interest terhadap masalah-masalah dan
problema Umat islam, dia bukanlah golongan ku" (HR. Abu Dawuu)

Mudah2an artikel adiak Deded ko banyak dibaco handaknyo sabagai renungan
bulan ramadhan. Ambo hanyo curious, kiro-kiro ado hadithnyo ndak adaiak
Deded tentang pernyataan bahwa Do'a seorang hamba yang sedang sakit keras
akan diterima kalau ada 50 orang yang mendo'akannnya.
Namun kisah tu sabana masuak kajantuang ambo. Ambo mohon maaf kalau ado nan
tasilap. Ramadhan Mubaarak, Ramadhan Kariim sanak sadonyo.

Wassalam

Aswita

Website: http://www.rantaunet.org