--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Ass,wr,wb.
>
> Ima, email address uda Rahim nya apa ya ?? Lupo
> ambo.
>
> Untuak adinda Rahim di Cayro (kok lai mambaco email
> ko, jan jadi member
> pasif sajo di RN ko), salamaik manjalankan ibadah
> puaso, lebaran ko apo
> pulang cuti ka Bukiktinggi ???
>

> Wassalam,
> HM Dt.MB (50+)

 Kanda Mulyadi, email beliau:
" [EMAIL PROTECTED]".
Beliau baru pulang ke Indonesia bulan Juli kapatang da
Mul, dan sabanta se cutinyo,(duo minggu). Dek
Desember-Januari alah diambiak pulo pulang basamo-samo
jo ambo.Rencana, ambo jo anak-anak kambali lai ka
Mesir tahun depan, InsyaAllah, diurus dulu status
kepegawaian ambo dan pangkatnyo, sabab April 2008 ambo
naiak golongan.Kalau diambiak cuti kini, tagantuang
kanaikan golongan ambo.

Ibo hati ambo mancaliak liau ko agak kuruih salamo
ambo tinggakan, indak tanang lo hati ambo.Kalua se aia
mato kalau lah maingeknyo surang dirumah.Baa banapun
suami labiah penting dari pekerjaan ambo.Ambokan bukan
tulang punggung keluarga, hanya sebagai pelengkap
sajo(bukan pelengkap penderita seperti pelajaran
bahasa Indonesia). Bialah ambo ambiak cuti dilua
tanggungan negara sajo sampai liau pensiun di Kairo,
dan ambo bisa sakaligus maambiak S3.Terkadang,
perempuan sebagai istri dan ibu RT, memang mendapatkan
dua pilihan, antaro karir jo keluargo.

Dari awal pernikahan ambo alah marasoan iko.Katiko
besoknyo akan ujian kenaikan tingkat, anak dirawat
inap masuak rumah sakik, ambo selalu pilih anak-anak,
indak baraja samo sakali, salain menungguin anak nan
sakik di RS.Datang katampek ujian, duo jam, langsuang
pulang, antah baa isian karateh ujian tu, tapi Allah
lai manolong ambo, alhamdulillah lulus dengan baik
pulo.

Pernah juo bisuak ka ujian, datang pulo dari malamnyo
adiak kelas sakit Ayan, jam 10 pagi saya ujian, dari
jam 7-9 pagi ambo maantakannyo ka RS. Subhanallah,
mata kuliyah itu bana nan nilainyo very good.

Menolong orang kesusahan, labiah mementingkan anak
ketimbang karir, ambo raso labiah utamo disisi Allah
Ta'ala. Batua kecek Rasulullah:"Allah akan selalu
dalam pertolongan kepada hambaNya, selama hamba
tersebut selalu menolong saudaranya".

Wassalamu'alaikum. Rahima.

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!
http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7

Website: http://www.rantaunet.org