Waalaikum salam,wr,wb.

Oooo .... jadi adinda Nofrins hadir juo pado acara babuko basamo jo RI-2
tu yo ? Ambo kalau indak di hari karajo atau dek indak bisa maninggakan
pabirik dek ado pabirik kami Pusri IV nan shutdown tantu ambo hadir pulo
pado acara babuko malam kapatang tu, sebab nan dari Sumsel kami baduo jo
angku Dt.Bagindo Malano sajo nan diundang.

Kaba nan ambo tarimo dari Dt.Bagindo Malano pagi cako, bahwa BA-1 akan ka
Jambi dan Palembang. Rencananyo tgl 17 & 18 November 2007. Kami maharokkan
sekali beliau datang sakaligus memantapkan kami nan ka barencana baadokan
PENAS SAMINANG 2008 (Pekan Nasional Saudagar Minang 2008) nan dikaikkan
dengan "Visit Musi Year 2008" nan dicanangkan Gubernur Sumsel nan alah
me-alokasikan wakatu sabulan panuah di bulan Mei 2008 untuak etnis Minang.
Dan acara ko kami kaikkan juo jo tindak lanjuik SSM2007 di Padang isuak
ko. Pado bulan Mei tu kami alah manyusun jadwal dengan menampilkan seni
budaya tradisionil Minang seperti : Festival Tambur, Saluang, Salawaik
Dulang, Lomba alang2, Rabab, Randai, dan lain-lain.

Semoga BA-1 jadi singgah atau datang ka Palembang, sebab samanjak beliau
mamacik BA-1 alun pernah lai datang ka Palembang, dulu sewaktu manjadi
Solok-1 beliau acok batandang ka Palembang.

Wassalam,
HM Dt.MB (50+)

Website: http://www.rantaunet.org