Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu

Rahima,

Inyiak Sunguik alias Mak Ngah di tapi riak nan badabua manitipan tanyo malalui
sms ka ambo, mananyoan tantang kalimaik '12 khalifah' nan ambo yakin bukan dari
Rahima sumber mulo-mulo. Baliau mananyoan apokoh nan dimukasuik 12 khalifah ko
saroman jo pamahaman urang Syiah tantang 12 imam mareka sajak dari Ali bin Abi
Thalib ra sampai imam nan ka sabaleh Hasan Ashari sudah tu ditutuik jo imam nan
ka duo baleh nan konon manuruik kayakinan urang Syiah masih hiduik sampai kini.

Ambo yakin nan dibahas dek rahima adolah pamahaman urang LDII kapendekan dari
Lembaga Dakwah Islamiyah Indonesia alias Islam Jamaah (bukan DDII sabab nan
tarakhirko adolah Dewan Dakwah Islamyiah Indonesia nan salah surang mantan
Ketuano adolaha Allahiyarham Mohamad natsir, ketua kini adolah Syuhada Bahri).

Islam Jamaahko imam nan partamu adolah urang Indonesia barasa dari Kediri.
Mareka biaso mangaji jo sistim 'nyangkul' jano namono, mantarjamahan al Quran
kato parkato dipimpin dek ustad mareka nan indak musti paham bahaso al Quran.
Salah satu hujah mareka adolah tantang sistim khilafah sarupo nan dibahas tu.
Mareka manganggap urang dilua kalompok mareka indak sah islamno alias kafir.
Mareka indak amuah baimam ka urang nan bukan dari kalompok mareka. Mareka punyo
musajik nan kalau urang dilua kelompok mareka masuak (sato sumbayang) di dalam
musajik tu baitu kalua, jajak urangko capek-capek dipel, dibarasiahan. Caritoko
ado nan ambo alami (indak amuah urang tu makmum ka kami) ado nan dialami kawan
ambo (dipel jajakno sasudahno kalua dari musajik).

Katambah-tambah carito sajo.

Wassalamu'alaikum,

St. Lembang Alam
http://lembangalam.multiply.com