--- Muhammad Dafiq Saib <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu
>
> Rahima,
>
> Inyiak Sunguik alias Mak Ngah di tapi riak nan
> badabua manitipan tanyo malalui sms ka ambo,

Makasih Mak Lembang, salam untuak Mak Ngah..

> mananyoan tantang kalimaik '12 khalifah' nan ambo
> yakin bukan dari Rahima sumber mulo-mulo.

Benar, sumber bukan dari saya Mak lembang, itu saya
hanya copykan saja dr milist sebelah yang saya tau
diikuti oleh dik Ridha, tp saya ngak mau nimbrung,
soalnya milist yang satu ini aja ngak sempat
membacanya.Sayangnya tulisan Arabnya ngak bisa
tertampilkan di kom warnet ini, kalau dulu semasih di
Kairo, setiap tulisan Arab bisa saya baca, karena bisa
tertampilkan.

Saya ngak tau sumbernya dari mana? Tapi saya sering
mengikuti di milist, yang setelah saya cari-cari
dibuku hadits, ngak saya temukan sama sekali hadits
tersebut, tetapi mengapa mereka terlalu berani
mengatakan sumbernya dari shahih Bukhari, Muslim atau
buku Imam apalah.Dalam hal hadits2 ini, selain saya
memiliki buku-buku aslinya, juga saya memiliki Cdnya
yang memudahkan saya untuk melacak keberadaan hadits
tersebut ada dimana, bahkan sampai penjelasan hukum
serta derajatnya.

Baliau
> mananyoan apokoh nan dimukasuik 12 khalifah ko
> saroman jo pamahaman urang Syiah tantang 12 imam
> mareka sajak dari Ali bin Abi Thalib ra sampai imam
> nan ka sabaleh Hasan Ashari sudah tu ditutuik jo
> imam nan ka duo baleh nan konon manuruik kayakinan
> urang Syiah masih hiduik sampai kini.

Disinilah letak kesalahannya Mak Lembang. rasanya kita
sudah tau betulkan siapa kelompok Syiah itu.Di Kairo
ada khusus mesjid kelompok Syiah, bahkan saya tinggal
berdampingan dengan mereka disana, agak sedikit aneh
memang pemahaman mereka itu.Yang lucunya Jilbab mereka
itu lho, masak berjilbab tapi rambutnya didepan
kelihatan?Belum lagi yang lain-lain, tp ngak usahlah
kita bahas itu.Tapi bagi orang Syiah benar begitu,
Imam atau khalifah yang 12 itu begitu menurut mereka.

> Ambo yakin nan dibahas dek rahima adolah pamahaman
> urang LDII kapendekan dari Lembaga Dakwah Islamiyah
> Indonesia alias Islam Jamaah (bukan DDII sabab nan
> tarakhirko adolah Dewan Dakwah Islamyiah Indonesia
> nan salah surang mantan Ketuano adolaha Allahiyarham
> Mohamad natsir, ketua kini adolah Syuhada Bahri).

Ima kurang jelas Mak lembang, tetapi buku panduan
mereka biasanya hanya sebatas kitab Sunan Abu Daud
saja, sementara Sunan Abu Daud tidak semuanya hadits
disana shahih, atau Hasan, ada juga yang lemah, dan
hadit lemah itu dipakai juga oleh mereka.

> Islam Jamaahko imam nan partamu adolah urang
> Indonesia barasa dari Kediri. Mareka biaso mangaji
> jo sistim 'nyangkul' jano namono, mantarjamahan al
> Quran kato parkato dipimpin dek ustad mareka nan
> indak musti paham bahaso al Quran.

Memang aneh, gimana pula menterjemahkan atau
menafsirkan AlQuran ngak harus paham bahasa
AlQuran?Gimana pula seseorang menterjemahkan atau
menafsirkan AlQuran, kalau ngak harus memiliki
ilmu-ilmu bahasa AlQuran itu sendiri.Jangan..jangan,
yang seharusnya terjemahannya "pisang" diartikan
"mentimun"

Salah satu hujah
> mareka adolah tantang sistim khilafah sarupo nan
> dibahas tu. Mareka manganggap urang dilua kalompok
> mareka indak sah islamno alias kafir. Mareka indak
> amuah baimam ka urang nan bukan dari kalompok
> mareka. Mareka punyo musajik nan kalau urang dilua
> kelompok mareka masuak (sato sumbayang) di dalam
> musajik tu baitu kalua, jajak urangko capek-capek
> dipel, dibarasiahan. Caritoko ado nan ambo alami
> (indak amuah urang tu makmum ka kami) ado nan
> dialami kawan ambo (dipel jajakno sasudahno kalua
> dari musajik).

Kalau dipikia-pikia, iyo indak masuak aka sajo. Setau
ambo, mereka mungkin belum memahami betul akan
peringatan Rasululah, akan tidak bolehnya mengkafirkan
orang sembarangan saja, dengan tanpa dalil yang kuat.

Mungkin juga mereka melap bekas-bekas jejak orang
shalat dilantai diluar dr kelompok mereka, dengan
pemahaman hadits Rasulullah, agar melap bekas orang
kafir(ini memang ada haditsnya, tetapi derajatnya
lemah, salah satu hadits yang menjadi pembahasan Ima
dalam thesis S2 kemaren).

> Katambah-tambah carito sajo.
>
> Wassalamu'alaikum,
>
> St. Lembang Alam