Setuju Fen..................................Ambo lahia dan gadang dijakarta,
selamo ku sabalun tahun 2000 cumo ngarati tapi indak pandai mangeceik,
penentang adat dirumah nomor satu, tidak pernah mau menginjak kampuang halaman
karena menurut ambo urang Minang Feodal==> dulu tapi.

Kini ambo iyo alah kanai kutuk malinkundang fen he he he satahun sei ambo bisa
belasan kali pulang kampuang sampai takuik indak diakui urang Minang tapaso
baraja bahasa Minang.

Kini jo sia sei ambo basobok keluarlah bahasa Minang kacau versi ronal tu ha ha
ha dulu panek muncuang ko mangeceik bahasa awak 5 menit ha ha

Keceik ibu ambo "Alah pulang anak hilang tu" he he he

Agiah taruih Fen, Ambo sata ciek doh taruih hati hati bandar dimuka fen beko
masak anda kedalam kubangan ha ha ha

"Nofend St. Mudo" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Indak mesti, mau tauu... tanyoan ka ronal

2007/11/14, auliah azza :
> Tamasuik ambo, .... hiiiiik ... mangoroti lai, mangecek indak biso atau
> tabata-bata.
>
> Manuli, indak biso .... :D
>
> Solusinya, anak mudo yang dirantau, pulang kampuang, tingga disana beberapa
> tahun. Ughang Silungkang yang dirantau baitu ka anak-anaknyo. Yach ...
> kiro-kiro cuma 2% .. seketek bona ...

Get easy, one-click access to your favorites.  Make Yahoo! your homepage.
Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
jalur pribadi.