Waalaikumsalam

Bagi nan indak terakomodir di HASS, marilah bagabuang jo HASS
LUSUJOBE.  Sado urang bisa gabuang disinan. Nan apralu lai pernah SMA.
 Nio urang minang, urang jawa, urang bule juo buliah.

Tapi raso-rasonyo, nan ka datang jo maisi organisasi ko urang minang
se sabagian besar.  Karano kito memang agak basumangaik snek,
bakumpua-bakumpua dengan dasar nan kurang kuek.  Hanyo malapehan
candu!  Candu bakumpua jo candu manyusun sebuah kepengurusan.

Salam

Am/53
Barabai, HST Kalsel

http://mobile.yahoo.com/sports;_ylt=At9_qDKvtAbMuh1G1SQtBI7ntAcJ