From: Tasril Moeis <[EMAIL PROTECTED]>
To: RantauNet@googlegroups.com
Sent: Thursday, December 27, 2007 7:16:27 PM
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Jadwal TABUIK 10-20 Jan. 2008

DIV {
MARGIN:0px;}

Wa'alaikumsalam Wr. Wb.

Sasuai bana tu sanak Mantari Sutan, kalau memang
kini tujuan no lah untuak budaya dan pariwisata kan indak harus di adokan di
hari Asyura nan nota bene dipakai untuak memperingati parang Karbala tanggal 10
Muharam 61 antaro bani Hasyim jo bani Umayyah.

Bisa di jadikan salah satu acara hari jadi Pariaman
dengan mailang kan ritual nan ado salamo ko.

Salamo ko pemda pun ragu ka manurunkan dana dek
takuik jo pertentangan nan ado di masyarakat.

Wassalam

Tan Ameh (49+3)