Assalamu'alaikum Ww

Sanak Noviadi,

Sanak Boby bapandapek, sanak Noviadi juo bapandapek......Sanak Reza juo
bapandapek.....tiok urang punyo pandangan masiang-masiang...
nan sabananyo mungkin sanak Boby ingin maingek-kan Sanak Reza supayo labiah
selektif lai untuak posting nan related terhadap Minang....bukan untuak
sadonyo....

Ambo raso baitu.....

Ciek lai FYI: Sampai kiniko alun ado kesepakatan lai untuak mambuliahkan OOT
(Dalam konteks RN) pado hari Jumat, sarupo babarapo milis nan lain. Apo lah
kito butuhkan nan baitu ?

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

Pada tanggal 31/12/07, noviadie <[EMAIL PROTECTED]>

--
Z Chaniago - Palai Rinuak

Ka ganti sawah jo ladang :

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
- Selalu mematuhi Peraturan Palanta RantauNet lihat di
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-palanta-rantaunet
jalur pribadi.