Assalammualaikum wr wb,
Dunsanak sa Palanta nan ambo hormati,
Sahubungan jo perngunduran diri dunsanak Reny ko, Ambo jadi ta ingek jo
peristiwa pengunduran diri seorang pejabat publik nan Alun lamo ko
mengundurkan diri lewat jumpa pers dengan media massa.

Saat itu sangat banyak tanggapan maupun kritikan baik dari rekan maupun
teman teman pejabat tersebut, apa lai kritikan tanjam dari lawan beliau.
Tapi dari sekian banyak tanggapan dan kritikan itu, hanyo sabagian ketek
nan mampartanyokan penyebab pengunduran diri beliau.
Kebanyakan malah mempermasalahkan cara beliau mengundurkan diri. Ada yang
menyatakan beliau mencari popularitas, ado yang menyatakan beliau mencari
simpati (seolah olah teraniaya) dan ado pulo nan labiah padeh manyatokan
beliau iko ingin menurunkan kredibelitas atasan beliau.

Ba a koq mode itu nan tajadi?
Dari sekian banyak uang nan mambaco berita di media massa itu, nan tahu
masalah sabananyo paliang bara urang, sahinggo dengan cara beliau
mengundurkan diri tersebut dapat mengundang berbagai macam praduga, baik
itu nan elok maupun nan buruak.
Jikok beliau mengundurkan diri di wadah nan tapek, alahkan labiah baik
untuk baliau maupun untuk urang banyak nan indak tahu manahu tentang alasan
pengunduran diri baliau tersebut.

Kembali kemasalah pengunduran diri Dunsanak Reni iko, walaupun ambo yakin
reni punyo alasan untuk mengungkapkannya di Rantau net iko (samo halnyo dgn
Pejabat tadi). apakah memang permohonan pengunduran diri ko tapeknyo di
Alamatkan ka Palanta ko ? bukannyo labiah baik lansuang ka Organisasi nyo
sajo?
meskipun MAPPAS iko lahir dari gagasan para senior senior di Palanta ko.

Segitu sajo dari ambo yang indak punyo pengalaman ba organisasi.

Wasssalam,
Mardefi Andri Muis
L/39th/Depok