________________________________
 Dari: R. Y. Perry Burhan <pbur...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Kamis, 26 April 2012 11:00
Judul: Re: [R@ntau-Net] Penipuan Dunia Maya

Sanak kasadonyo,

Sato babagi ciek sanak, panipu nan manggunakan akun bank indak sajo lewat dunie
maya ko tapi juo lewat telepon, talipon ganggam,
Pangalaman ambo, tanggal 11 april ambo tarimo sms daro nomor seluler
+6282330639846 isi nyo "Uangnya dikirim aja No. rekening ini : 9000-00404-9350,
BANK MANDIRI, an/ YANA MULYANA, sms aja klo sudah dikirim."

ndak lamo sasudah tu ado lo sms nan mirip, tapi rekening nyo lain,

Dek lah tau iko cubo-cubo manipu, wakatu sempat singgah di bank mandiri, ambo
caliak an duo sms tu ka patugas bank, langsuang nyo caliak an data akun tuh,
isinyo : akun nan di ateh tu alah ado peringatan nan isinyo " dicurigai sebagai
account penipuan" nan ciek lai indak doh, tapi kecek petugas tuh, tampaknyo iyo
digunokan untuak manipu, karano ado pitih masuak, indak bara lamo sudah tu
langsuang diambiak. dan keterangan tambahan, biasonyo rekeningko rekening urang
nan lah ndak dipakai tapi alun ditutuik.

Ambo tanyo, baa nyo kalau ateh laporan ambo ko rekening tu ditutuik atau
diblokir sajo, nak jan banyak juo urang nan tatipu, jawek patugeh tu, indak
bisa kecuali apak malapor ka pulisi dan baok tando lapor tu, bisa nyo tutuik
atau blokir.

nan masalah iyo iko mungkin, untuak malapor ka pulisi ko, paralu wakatu jo
usaho dan lain-lainnyo.

dek lai tau iko panipuan yo bahati-hati sajo lah kalau ado nan mintak transfer
pitih, baiak mamalui dunie maya atau talipon atau sms.

itu pangalaman ambo.

wasalam,

imam sati - rantau boyo / 53

On 25 April 2012 19:07, ajo duta <ajod...@gmail.com> wrote:

Sanak ambo,

>Hati2 penipuan! Akun FBku dibajak orang, kemudian dipakai menipu.
>Seorang sahabat tertipu mengirim sejumlah uang ke rek penipu itu yang
>bernama M Rafiq Nurhadi.
>
>Sahabat itu menagih, padahal aku tak pernah pinjam.
>
>--
>Sent from my mobile device
>
>Wassalaamu'alaikum
>Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
>suku Mandahiliang,
>lahir 17 Agustus 1947.
>nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
>rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA
> [...]

R. Y. Perry Burhan, Prof., Dr.
Laboratorium Geokimia Molekuler
Institut Teknologi Sepuluh Nopember Surabaya
Kampus ITS Keputih
Surabaya 60111
Tel. +62 31 594 33 53
Faks. + 62 31 592 83 14
Tel. portatif +62 816 54 12 100; +62 812 30 00 22 59