Ok,oooh, Angku Saaf, jo Maaf Gadang ambo Pintak, indak ado nan indak elok doh
nan ambo katangahkan. Ambo cuma mancaliak apo nan tasurek dalam postiang Angku
Saaf mulo-mulo dalam untaian ko:

Itulah dasar ambo, antahlah kalau ambo salah baco...

Salam jo Maaf sadang Puaso,
-- Inyiak Sunguik
Sadang manunggu Sumbayang Asa
Di Tapi Riak nan Badabua