Assalamualaikum Wr.Wb.Yth. Bapak Ahmad Ridha, S.Kom, M.S.

Tarimokasih banyak lah batukuak pulo informasi njek ambo.

Ambo hampia loo takirin basawah kian, ka Dahran ntun sabanta, kok ndak salah
akhia 90an.

Makonyo ambo lai tau gak saangin tantang Dahran di Taluak tu.

Tanyo ambo gak saketek apo bedo Wahhabiten jo Salafisten.

"Nikah kontrak Syiah" itu di Saudi, njek panduduak Syiah buliah ndak?
Nikah Muslim jo padusi nan bukan Muslim baa duu disinan?
Co di Mesir ko eehh, padusi Koptik jo laki2 Muslim. Dek pamarentahan baru ntah
baa loo kini kassudahannyo duu.

Kabanyo padusi Saudi, indak buliah dinikahi dek urang Asiang, apo batua itu?
Apo sababnyo?

Kuliah Pak Ahmad Ridha mamakai bahaso pengantarnyo, baso Arab atau baso
Inggirih? Thesisnyo tulih Arab ( Arab Gundul namonyo baso kami diMedan
saisuak)?

Iko lai link nan pernah ambo caliak salincam, sebagian ado juo nan ambo caliak
di berita TV disiko, misal satantangan pengiriman Drug di Jet pribadi Pangeran
ntun.

http://sunninews.wordpress.com/salafi-saudi-and-jews-an-unholy-nexus/

Apo ado batuanyo, atau iko oto2 omong kosong sajo nyo koo?

Apo berita2 co iko, lai sampai masuak ka dahran itu ndak? Minimal dikampus?

Dari saketek manjadi sakatidiang sambuah, tanyo ambo nan nyinyia iko yooo Pak
Amhad Ridha.

Tantu sajo ambo batarimo kasih bana, apolai klau dtambah pulo jo komentar2 pak
Ahmad Ridha.

Wassalam,

Muljadi Ali Basjah.

Iyoloo duu nan diawak lai banyak nan santiang mangaji mambaco/tulih , tapi nan
mangarati bana........
Ustadz...

-------- Original-Nachricht --------