he he, ruponyo Rina berbakat mebuat Cerpen Fantasi. Taruihkanlah Rin, bisa seru
dan pasti dapek nominasi lomba Cerpen Fantasia nan tiok tahun ado di Jakarta.

was,
DAn

Dari: Rina Permadi <rinaperm...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Dikirim: Rabu, 28 November 2012 12:58
Judul: RE: [R@ntau-Net] @ Mak Dasriel, Da Jepe, Sanak Fitr: Welcome aboard

Tambah stek laih mamak, seru agaknyo….

Di Ladang minyak karirnyo jadi best of the best
Sahinggo pas ado pencarian orang terhebat yang bisa mengebor dipiliahlah si
pemuda Minang ko. Sebab NASA membutuhkan inyo untuak mambor asteroid yang akan
manghantam bumi dalam bbrp waktu laih. Karena pemicu nuklir macet sahinggo si
pemuda minang ko tapaso mamulangkan teamnyo ka bumi dan inyo maledakkan
asteroid sacaro manual katiko pesawat teamnyo alah jauah dari asteroid.
Maledaklah inyo hancua samo-samo jo asteroid sarato jo cinto matinyo tu.
Jadilah inyo pahlawan dunia.
Kalo difilmkan music latarnyo adolah suaro Bansi nan mandayu-dayu manusuak hati
ditambah cuplikan2 ingatannyo tentang si Aninyo.. Ondeh hai…

Hihihi… kebanyakan nonton Armagedon

Wassalam
Rina, 35, Batam