Ndak dapek aka lai do Mamak,

Kutiko sadang di lapau dakek kota tu, si Pemuda ko sadang tamanuang surang
sajo. Di muko sisuduik lapau dibuek panggung ketek dek nan punyo. Disinan
duduaklah surang Inyiak nan sadang mamainkan music Bansi ko. Iyo bana
mandayu-dayu takana sadono parasaian iduik nan dilalui dek si Pemuda ko.
Waktu itulah tibo Mak Jepe nan ganti namo jadi Mac jack.

"Maaf sanak, baa dek buruak naa manuang?," tanyo Mac Jack

"Hmmm.. Iyo malaruik waden Da," jawek si Pemuda.

"Nasi alah taidang jak cako, baa dek alun juo bamakan, sabana tasuo pulo nan
di kecek urang ndak? Nan nasi lah raso sakam?" sambuang Mac Jack ikuik
laruik pulo.

"Iko ado sambalado dompak pasimpanan ambo kalo patah salero, mungkin Sutan
katuju, antah kok lai tabukak salero, mah karajo barek mananti Sutan di ateh
langik tan sabanta lih," hibur si Mac Jack simpati.

"Ondehh. iyo basumangaik ambo goh Da, sabana katuju bana dek ambo goh,"
kecek si Pemuda.

Baitu sudah baliau ko makan, mangeceklah ka Mac Jack.

"Sabana badacak sambalado Uda, kok ka parang, paranglah dunia ko laih,
paruik ambo alah kanyang. Tapi doakan juolah dek Uda, karajo barek ambo nan
mananti diateh langik tu, lai berhasil handaknyo, salamaik kito sadonyo.
Nyampang kok ado nan harus takorban bialah ambo sajo," ranuang si Pemuda.

Lanjuttt.......