Indah bana rasonyo klw kito melewakan kato "MINANG" disatiok urusan apolagi utk
urusan sosial, budaya, agamo, bisnis (RM dll), Kecuali urusan politik namun
bukan berarti urang Minang buto politik lho, justru pendiri negara ko, byk
lahir dari paruik bumi MINANG di saat itu alun ado wilayah nan banamo SUMATERA
BARAT (SUMBAR).  Sairiang jo 2 kato MINANG JO SUMBAR iko, manuruik kami kato
"SUMBAR" iko, identik jo urusan atau area teritorial atau labih byk ka urusan
politik spt Gubernur SUMBAR, Propinsi SUMBAR dll. Akan tetapi Jo "KATO MINANG",
sakral & istimewanyo kato 6 huruf ko (dari abrevasi MINANGKABAU), raso2nyo
pacah bana bumi dan taram bana langik, rasonyo identitas ke-MINANG-an takkan
hilang di diri tiok2 urang MINANG. Sbg urang nan terlahir berdarah MINANG lakek
dipundak jo dikaniangnyo "SUKU sarato GALA". Baitu pulo, dimano sajo kito ado,
baitu disabuik inyo urang MINANG, raso badunsanak-e labih kental.  Sahinggo
klw-lah manyabuik kato "MINANG" bana2 marasuak ka dalam batin. Artinyo urang
SUMBAR alun tantu urang MINANG, ado cino-e, ado jawa-e, ado nieh-e dll-e. Jadi
jangga rasonyo dan alun tadanga di kami, ado RM.SUMBAR, nan byk tapakai yo kato
MINANG itu, antah RM.SINAR MINANG, RM.MINANG RAYA, RM. PUSPA MINANG dan bla-bla
lainnya. BANGGA SAJO SEBAGAI URANG MINANG MESKI GADANG SARATO MANCARI RASAKI DI
NAGARI propinsi urang yakni di LAMPUNG, mako kami labih mantap mangatokan bahwa
diri kami warga LAMPUNG tapi ber-etnik/ "berdarah" MINANG, sbb ndak bijak sajo
kami mangatokan kami urang SUMBAR disaat kami indak mamacik KTP propinsi
SUMBAR, lagi pulo ndak pas punyo KTP 2 propinsi itu, ciek KTP LAMPUNG ciek lai
KTP SUMBAR. ADO nan sgt Labih dikwatirkan lagi, kok nyampang propinsi SUMBAR ko
tapacah manjadi 2 atau labih, takah propinsi lain, bantuk RIAU, BANGKA
BELITUNG, PAPUA, BANTEN dll. Artinyo silahkan BUMI SUMBAR PACAH JADI 2, 3 atau
4 PROPINSI tp darah jo jiwa MINANG takkan pnh hilang, pacah, hapus dsb di diri
bathin satiok urang MINANG. Contoh bantuk balahan kito nan DI MALAYSIA, BRUNEI
dll boleh jadi negara mereka lain dg kito tp mrk tetap bangga jo suku(asal
usul) MINANG mereka. Spt halnya diri KAMI saat ini, KAMI TERLALU BANGGA SBG
WARGA LAMPUNG TAPI KAMI LABIH BANGGA LAGI MEMILIKI DARAH MINANG YG MENCAIR
DIRAGA KAMI. ITULAH HEBAT & BATUAHNYO "KATO MINANG" itu. MARI LESTARI-BUDAYAKAN
KATO "MINANG" trutama di media2 publik termasuk Rumah Makan (RM) dimanapun
adonyo. Salam dari LAMPUNG
Powered by Telkomsel BlackBerry®