>From Sinyal Bagus XL, Nyambung... Teruuusss... Putuuusss!

-----Original Message-----
From: hyvn...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 22 Dec 2012 07:05:04
To: milis rang minang<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Gadang sarawa atau sarawa gadang

Masya Allah,

Sanak yanto, kalau lah tasabuik namo urang nan bukan panitia nan salapan,
artinyo bukan kewajiban kami menyampaikan kata maaf.

Sebab  wk. Sekjen nan babuek, Gebu Minang nan kanai gatahnyo.

Barusan bunda Nismah manelpon ambo nan masih dalam perawatan, bakato : Evy,
sampaikan ka Sanak Yanto. Wk. Sekjen tidak ikut dalam kepanitiaan Diskusi
Pakar. Andaikan dia hadir dalam acara diskusi tak lain dalam jabatan kesekjenan.

Itulah kenyataan.

Yaa.. bagaimana lagi.

Wassalam,

Evy Nizhamul,