Tarimo kasih Aangku Jepe, kito tunggu kaba dari adidusanak nan tahu atau lah
mancubo Basmati Rice ko. Bahkan ambo ingin mandapekkan baniah padinyo, dicubo
mananamnyo di Kampuang. Waktu Murai Kukuban tabang-tabang di India lai MakNgah
sarnkan bawo baniah Basmati tu pulang agak sagantang, disemaikan di Kampuang.
Taoi inyo indak teleso mambawo tabang pulang.

Masih istilah nasi, ado Nasi Briani nan partamu kali ambo cubo di Singapura nan
ruponyo manjadi favorit di Singapura, 2002. Di US namonyo Briani Rice dengan
variasi bacampua ayam, kambiang (goat), atau biri-biri (lamb) nan manjadi
favorit urang-urang India jo Pakistan. Waktu di Indonesia dahulu ambo cuma
mengenal istilah "Nasi Kebuli" [tapi alun panah mancubo]. Tanyo MakNgah apokoh
Nasi Kebuli ko samo ja Nasi Briani?

Salam,
-- MakNgah
Sjamsir Sjarif

--- In rantau...@yahoogroups.com, andi.jepe@... wrote:

> Mak Ngah
>
> Ambo yo baru tahu lo jo jenis beras dari India tu nan banamo Basmati tu
>
> Ambo memang basic edu Pertanian tapi forestry
> Ilmu padi-padia/beras tu di jurusan agronomy yg lebih spesialis tantu ado
>
> Doktor2 di bidang padi dan lembaga2 riset khusus Padi nan maagiah namo padi
> tu dengan kode2 tertentu hasil temuannyo bisa dari jenis lokal lalu
> disilangkan dengan jenis padi dari luar mako tercipta jenis baru yang. Lebih
> unggul
>
> Mungkin members palanta RN ko nan ahli padi/beras bisa jalehkan

> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/