Sabagai "urang darek" nan panah basikola di SR/SDN-I Banteang Pariaman
(1960-1966) ambo sato sangenek bakomentar politis, yaitu :

1)Apkoh kalau indak ado Parpol nan maosong IJP kamudian indak bisa jadi
Cawako Piaman?

2)Karano tanyo ambo nan di ateh (nomor ciek) alah tajawaok jo jumlah
KTP *minimal
sebanyak 6.500 dukungan tanda-tangan dan fotokopi KTP* alah takumpuan,
malangkah lah taruih.

3)Tinggaanlah Parpol-parpol kantuik nan (taruih) mampamainkan kredo "vox
populi vox dei" untuak kapantaingan (kocek) golonganyo. Indak untuak
kapaaraluan rayaik badarai..!!!

4)Untuak sataruihnyo, parajinlah IJP jo Cawawakonyo mangunjuangi "alek rang
piaman" di ma sajo, tamasuak masuak kalua musajik nan dalam lingkuangan
kotamadya Pariaman untuak maagaiah tahu bahaso wako Piaman nan
ditunggu-tunggu Rang Piaman alah tibo. "Kinilah ukatunyo untuak mamiliah
amirulmumininan versi Piaman".

5) Tambah saketek "cik minyak" : "Kalau dulu Angku, Cikuniang, Taci, Ncim,
Jomanih, Joelok, Inyiak, Anduang panah dibuek tasintak dan kamudian maju
dek Anas Malik, mako kinilah ukatunyo pasangan IJP-JM ka maniru dan
manaruihan sejarah monumental nan panah dibuek Anas Malik (alm) dalam
mambangun Piaman."

*mm****