Dinda Jepe basarato komunitas r@ntaunet lainnyo ---di alam maya--- n.a.h
dan a.c.

He he he…..

Kalau mangecek soal politik, taruih tarang urang awak ---diakui dunia---
adolah gudangnyo paruok politik. Indak picayo, cibolah sakali duo kali
---untuak Dunsanak  nan indak picayo--- bakaliliang ka sagalo level
komunitas urang awak di ma sajo tampaiknyo di muko bumi ko.

Mulai dari lapau kopi, waruang nasi, parantian oto atau tampaik sitokar oto
maruok di terminal atau parantian oto di  nusantara ko, pasti soal “ruok
tantang politik” manjadi makanan utamo dek urang awak. Iko adolah salah
satu kultur dari Si Padang di ma sajo wanyo hiduik mangakeh, barangkali.

Dari duo surel nan masuak siang ko (di Amrik tangah malam, yo MakNgah?),
ambo mancibo mangutip sengenek potongan kalimatnyo, kamudian ambo
kipeh-kipeh sambia mamasuakan opini sandiri nan diambiak dari pangalaman
hiudik.

*SUREL JEPE :*

…..secara organisasi nan batua2 "hiduik matinyo" yo dipartai tu sajo dengan
segala loyalitas, integritas apopun kondisi pasang suruik partai, indak
loncek kasinan kamari, indak dipinang2 dek nan lai supayo kalua dengan
harapan jabatan dan kedudukan dipartai nan baru nan mambuek secara
organisasi internal partai urang2 bertungkus lumus dipartai taimpik
gelombangnyo dek pendatang baru ko.

Makonyo kan banyak tajadi nan marabo2 tu kan, baka2 atribut partainyo
surang, kantua, indak pijayo lai ka elitenyo, biasonyo kalau nan marabo2 ko
karano iri/sakik ati dek urang indak berjuang di partai tibo2 diusuang lalu
tanang2 sajo sasudah tu, berarti "dijinakan dek elitenyo" mungkin ada
konpensasi "sesuatu"

Dinda Jepe basarato komunitas r@ntaunet n.a.h dan a.s.

Kalau soal loyalitas di partai buek urang-urang nan bamain di Parpol hari
ko, ambo lansuang manyumbek : “nan ado kini hanyo loyalitas kantuik
balapuik…!!!”.

Sabagai contoh, ambo akan mamampangkan fakta saroman ko.

Tahun 1999 dek sari, kutiko damam reformasi sadang manyarang sumangaik anak
bangso dari “nagari kumpulan kaum bedebah” ko, ambo alun lupo baitu
basitungkinnyo Sanak awak (Geovanni) sabagai kuncen (pamacik kuro-kuro)
blog “Tim Sukses M.Amien Rais for RI-1”. Saandai Geovanni (alumnus SMAN-8
Bukikduri Jakarta) tu masih punyo file blog PAN tahun 1999 nantun, tantu
wanyo bisa maliek baitu loyalnyo urang minang mandukung Amien for Presiden
ukatu tu.

Satalah PAN keok maambiak hati rayaik badarai untuak maantakan Amien ka
Istana Merdeka, Geovanni saraso indak bababan malenggang maninggakan PAN,
wanyo mancirutuih masuak Golkar untuak maarokan Sumbar-1, nan tanyato dapek
“ditangguak” Mak Datuak Irwan “PKS” Prayitno.

Hal nan samo dapek awak liek bake kurenah para politisi lain, Parmadi SH
nan salamoko mangaku Soekarnois, dan panah jua koyok “hidup matiku” di
PDIP, kini alah baengko jo Wiranto di Hanura. Baitu pulo nan dipabuek Ahmad
Faisal vokalis Hanura di DPR-RI alah mancirutuih masuak Nasdem (Gerindra?).
Dede Yusuf nan tadinyo (2008) adolah Wagub Jabar dari PAN, tahun 2013 jadi
Cagub Jabar dari Partai Demokrat, dan banyak lai “sinetron politik” nan
dibuek urang-urang nan mangaku “politisi”. Konon kabanyo, nan wanyo pabuek
tu dihalalkan dalam dunia politik.

Jadi, kalau ado politisi nan mangatokan wanyo bajuang untuak kapantiangan
rayaik badarai, kadang-kadang  ambo galak tasengeang, dan acok batanyo se
dalam hati “rayaik nama nan dimukasuik politisi petualang nantun hooiiiii?”.

Nan jaleh jo “mato kasa” awak bisa maliek, nan dipajuangkan kaum politisi
paetualang tu hanyolah “karuntuang miangnyo” dulu. Kalau puro (kocek,
rekening pribadi, dll) alah panuah, baru kapantingan rayaik badarai wanyo
liek.

Mungkin pandangan suduik mato ambo ko mambuek “politisi sejati”
mamburansang, tapi untuak samantaro ko panorama nan awak liek di sakitar
awak hanyo sagalemeang sajo nan ado politisi nan manang karano kredo “vox
populi vox dei” nan sabana-bana mambuktikan “hiduik mati den untuak
mampajuangkan rayaik badarai”.

Maaf Dinda IJP, kalau sakali ko ambo alah balaik pulo ka parangai asli ambo
dalam manulih (cipeh, kareh, tageh dan pancimeeh). He he he….

*mm*****