Ambo kutib sangenek talaah normal dari urang normal pulo :

*........."siapa pun sanak kito nan dari Jawa maju jadi Capres ndak akan
bisa dikalahkan dek urang luar Jawa......."*

Kamudian ambo ulang baliak komentar ambo sabalun kaliamik dari Sanak WNS di
ateh kalua : (Muchwardi Muchtar <muchwa...@rantaunet.org>3-5-13 :11.04).

Ha ha ha.....
Alah bara pulo gak ti kepeang Sanak awak Irman Gusman kalua untuak "marayu"
urang Papua tu, yo?!

Kalau misalnyo, ka diharokan kasadonyo urang awak (gadang jo ketek) di ateh
dunia --4,8 jt di DN Sumbar & 4,8 jt di LN Sumbar-- untuak mamiliah Angku
Irman Gusman (nan alah babarapo kali ambo liek mancogok/ mangiklankan diri
di TV nasional) tampaknyo alun cukuik kuota ka manduduakan baliau di Medan
Merdeka Utara (istana Merdeka) doh.

Jadi, kalau iyo Dunsanak awak nan --salamo ko--- bakoteka di Papua  nio
mamasuakkan urang awak ko ka manjadi RI-1 di 2014, iyo paralu mamintak
bantuan Rang Sumando awak nan lain (misalnyo MJK, Tantri Abeng, TK, dan
sakaruang gadang SiPadang nan jadi urang hebaik di parantauan) untuak
malobi ka "kapalo-kapalo suku" di nagari lain, (NAD, Jatim, atau Ja.Bar.
Kalau dapek sajo maambiak 1/3 suaro pamiliah di JaTim --56 juta suaro-- dan
JaBar --48 juta suaro-- di 2014, mako jadilah baliau duduak di Merdeka
Utara nantun).

Kalau indak bisa, iyo bak kato Amai Piah (bako) ambo di Kapau dek sari :
"Mangantang-ngantang asok sajo lah awak, hooiiii....", atau istilah urang
nan mampadewakan Vox pupoli vox Dei, Angku Irman Gusman sabagai
parami-ramian alek, ndak baa doh. Satidaknyo, sejarah Pamilu di nagari
--kumpulan kaum bedabah-- ko panah Capresnyo urang Minangkabu.
Maaf.........., maaf.... (He he he....).

*mm****