"...wakatu tu ambo shalat maghrib di sinan, cuman 1 shaf barisan taisi,
sakitar 10 urang, rata2 alah gaek di ateh 50 th."........

He he ....
Ukatu tu, ambo lai sato lo sumbayang mugarik di sinan, dan manunggu isya
tibo  ambo juo ikuik mandanga ceramah ugamo nan dibarikan dek Ustadz M.R.
Datuak Tumanggguang. Bahkan foto kutiko baliau sadang mambari tausyiah lai
ambo abadikan jo HP, sarupo ko komentar ambo malalui FB RKKL-Group di alam
maya :

*1-4-13 : "one man show" : Ustadz nan mambari ceramah bakda magrib di
musajik raya (pasa) Lubuakbasuang. Baliau nan ceramah, baliau nan azan,
qamat, dan balliau pulo nan jadi imam sumbayang 5 ukatu. Masya Allah,
anggota (Dewan Kemakmuran Masjid) DKM nan lain pai kama hooii? (mm)****

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=477186219013659&set=o.161608647262687&type=1&relevant_count=1&ref=nf
Jalan kaluanyo?
Supayo awak komunitas r@ntaunet ko indak dicap sabagai "urang munapiak"
(mangecek banyak kicuahnyo; bajanji banyak luponyo; dibari amanah malah
khianaik)....,
"Mulai datiak ko, kasado alahe urang laki-laki komunitas r@ntaunet, kalau
iyo picayo bake hadis nabi nan manyatokan bahaso urang laki-laki nan
mangaku Islam, wajib bake wanyo sumbayang limo ukatu di musajik nan dakek
rumah (kompleknyo). Bajamaah...., bajamaah dan bajamaah (tanpa sakambuik
alasan/ adulasi..!!!!).

Salam dan maaf.....,
*mm****