Assalamu'alaikumWW,

Sanak sapalanta n.a.h,

Nampaknyo banyak nan indak tau bahwa Nia Dinata dalah urang awak juo.
Ayah Nia urang Sunda, dan amaknyo urang awak asli (dari bapak Solok, amak
Agam).
Sekadar informasi untuak labiah memahami kekuatan 'Padusi'.

Wasalam,

E. Buchari
Ciputat Timur.

On Tuesday, May 14, 2013 6:53:07 AM UTC+7, Sjamsir Sjarif wrote:

> *Berita Singgalang |* Utama<http://hariansinggalang.co.id/category/utama/>
> Selebrasi Indah Kekuatan Perempuan
> Minang<http://hariansinggalang.co.id/selebrasi-indah-kekuatan-perempuan-minang/>
>

> Tanggal 13 May 2013
>
> Wilita Putrinda
>
> Pada pentas itu, Minangkabau seperti melayang rendah. Sebuah pentas di
> ibukota Jakarta yang hingar bingar, tapi terajunya ada di kaki Singgalang
> dan Marapi. Sebuah kisah tentang ibu kita, padusi, tempat salam takzim
> ditujukan, tempat keluh kesah dilabuhkan.
> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/